Програма буде корисною маркетологам, бренд-менеджерам, маркетинг-директорам, власникам малого бізнесу, які прагнуть освоїти ключові складові сучасного маркетингу, розвивати свою компанію та створювати сильні бренди, а також всім, хто цікавиться системним підходом у реалізації маркетингової стратегій компанії.
Модуль 1. Стратегічний маркетинг. Клієнт та його роль в житті компанії. Принципи купівельних рішень споживача.
Модуль 2. Бренди, комунікація, PR. Дослідження, бренди, позиціонування, сегментування. Оцінка ринку.
Вебінар «Особливості продажу. Взаємодія маркетингу і продаж» від Вадима Марценка.
Модуль 3. Цифровий маркетинг.
Вебінар «Маркетинг майбутнього. Тренди в маркетингу. Маркетинг в часі війни» від Андрія Длігача.
Модуль 4. Маркетинг план, фінанси, продажі, фінальні проєкти. Фінанси для маркетологів. Маркетинг план,маркетинг бюджет.
На програмі ви створите або вдосконалите маркетингову стратегію вашої компанії, отримаєте комплексне розуміння потреб клієнтів і навчитеся використовувати аналітику для досягнення маркетингових цілей.
Ви переглянете позиціонування бренду, проаналізуєте інтереси клієнтів і конкурентів, опануєте цифрові інструменти просування та навчитеся ефективно співпрацювати з відділом продажу.
Програма передбачає навчання на реальних кейсах, зустрічі з експертами, практичні завдання та індивідуальні фідбеки.