Програма створена для керівників та менеджерів, які приймають стратегічні рішення, бізнес-лідерів, що займаються розробкою інноваційних продуктів, та команд, які прагнуть застосовувати методи дизайн-мислення для збереження конкурентної переваги на ринку.
Частина 1: Що таке дизайн-мислення? Історія зародження та розвитку дизайн-мислення. Як зрозуміти споживачів, переосмислити задачі та згенерувати нові рішення? Частина 2: Емпатія (Empathy) Аналіз і Синтез (Define) Генерування Ідей (Ideate) Прототипування (Prototype) Тестування (Test) Інструментів для проходження: Шлях клієнта (Customer journey) Картина клієнта (Personas) Погляд зсередини (Insights) Опитування (Interviewing) Спостереження (Observation) Мозковий штурм (Brainstorming) Швидке прототипування (Rapid prototyping) Розповідь (Storytelling)
Програма «Дизайн-мислення для бізнесу» дозволить учасникам дізнатись, як провідні світові компанії використовують дизайн-мислення для створення інноваційних продуктів і послуг, що відповідають реальним потребам клієнтів. Ви зрозумієте, як пов’язати цей підхід із наданням професійного сервісу у вашій компанії. Протягом навчання учасники опанують інструменти та методи, які допоможуть створювати нові та вдосконалювати існуючі продукти й сервіси. Також ви навчитесь впроваджувати принципи дизайн-мислення у своїй компанії, знаходити нестандартні рішення та експериментувати з новими ідеями.