mobile cover

Сервіс-менеджмент: нові реалії

Деталі та реєстрація: https://lvbs.top/aDAC

Для кого ця сертифікатна програма?

Програма буде корисною для менеджерів по роботі з клієнтами, керівників відділів, які відповідають за побудову системи сервісу у компанії, а також для власників бізнесу з наявною клієнтською базою, які прагнуть вивести компанію на новий рівень, покращивши якість сервісу.
Course overview section photo

Програма сертифікатної програми

День 1: Сервісна модель управління. Роль клієнта у побудові клієнтоорієнтованого бізнесу.

Тема 1

Вивчення досвіду клієнта та побудова точок дотику з ним. Проведення досліджень.

Тема 2

День 2: Що таке першокласний сервіс? Складові незабутнього враження клієнта. Еволюція сервісу та потреб клієнта.

Тема 3

Контроль високого рівня сервісу у компанії. Які види вимірювання необхідно використовувати у сервісі?

Тема 4

Трансформація негативного досвіду клієнта у позитивний. Чи завжди клієнт має рацію?

Тема 5

Компенсаційна схема та розподіл повноважень. Робота в малих групах, підбивання підсумків двох днів.

Тема 6

День 3: Роль залученості співробітників у сервісі.

Тема 7

Як виміряти залученість та що робити з супротивом/втомою/небажанням команди надавати сервіс?

Тема 8

Перші 3 місяці співробітника у команді.

Тема 9

Як мають бути налагоджені процеси, щоб швидко залучити та мати обізнаного співробітника

Тема 10

Побудова системи навчання для сервісної команди та створення агентів WOW. Чому і коли скрипти не працюють?

Тема 11

Робота в малих групах, створення плану дій.

Тема 12

На курсі вас чекає

Учасники дізнаються, як створити сильну команду, яка забезпечуватиме високий рівень сервісу та допоможе бренду утримувати конкурентну позицію. Під час навчання вони проведуть дослідження клієнтського досвіду, визначать ключові точки взаємодії з клієнтами та створять план покращення сервісу.

Програма навчить, що таке першокласний сервіс, які його ключові складові та як створювати незабутнє враження для клієнтів. Учасники опанують інструменти сервіс-дизайну, зокрема Service Blueprints, які також слугуватимуть інструментом мотивації команди.
Course overview section photo