14.07.2025/2 ЄКТС
У сучасних умовах уроки мистецтва та музики в школах виконують не лише освітню роль, а й сприяють емоційній стабілізації дітей. Залученість до мистецтва, арт-терапія та інші психологічні практики допомагають фахівцям зрозуміти та підтримати дітей у вираженні складних емоцій. В кожній школі України є вчителі мистецтва та музики, але, на жаль, можливостей для їх постійного професійного розвитку все ще недостатньо. Ця програма спрямована на оновлення та поглиблення знань та компетенцій в мистецькому напрямку, включаючи психологічні методи у свою роботу.
Розпізнавання музичних емоцій в класичній музиці; семантичний аналіз
Методика інтегрованого музичного розвитку в молодшій школі
Мистецькі практики в стабілізації психологічного стану різних вікових груп дітей
Шароварщина в сучасній українській музиці: шляхи уникнення
Сприйняття мистецтва через усвідомлення емоцій і станів, а також на розвитку емоційного інтелекту.
4 модулі: візуальне мистецтво, музичне мистецтво, культурологічний напрямок та виклики сучасності, де торкатимуться тем психології, нових комп’ютерних технологій.
Програма включає відвідування учасниками культурних установ Львівщини.